L Sesja Rady Gminy Przystajń zwołana na dzień 26.06.2023 r.
Termin: 26.06.2023, g. 13:00
Miejsce: Urząd Gminy Przystajń
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
- 3. Ustalenie porządku obrad.
- 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- 5. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
- 6. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady Gminy w okresie międzysesyjnym.
- 6.1. Sprawozdanie ze wspólnego posiedzenia komisji Rady Gminy Przystajń
- 7. Zapytania mieszkańców.
- 8. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2022.
- 9. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2022.
- 10. Raport o stanie gminy za rok 2022:
- 10.1. debata nad raportem o stanie gminy za rok 2022,
- 10.2. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Przystajń wotum zaufania.
- 11. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Przystajń za rok 2022:
- 11.1. rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Przystajń za rok 2022,
- 11.2. podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdań za 2022 rok.
- 12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z wykonania budżetu gminy za 2022 rok.
- 13. Rozpatrzenie projektu uchwały:
- 13.1. w sprawie zmiany uchwały nr XXIV.176.2013 Rady Gminy Przystajń z dnia 11 marca 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty (Dz. U. Wojew. Śl. z 2013 r., poz. 2663)
- 13.2. w sprawie zasad udzielania pomocy finansowej w formie dotacji celowej spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania
- 13.3. w sprawie zmian w budżecie Gminy Przystajń na 2023 rok
- 13.4. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Przystajń na lata 2023-2031
- 14. Pytania w sprawach bieżących.
- 15. Informacje, wolne wnioski i oświadczenia.
- 16. Zamknięcie sesji.